کلاب هاوس چیست ؟

ولای علی(علیه السلام)
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
حسن والی زاده
تبلیغات



clubhouse app screenshot

 

نمی دانید چرا اخیراً درباره Clubhouse چیزهای زیادی می شنوید؟ دقیقاً مانند جنجال "Gamestonk" ، می توانیم تا حدی ایلان ماسک را مقصر بدانیم. با ظهور در یک اتاق کلاب هاوس در ژانویه ، ثروتمندترین مرد جهان (در حال حاضر) خدمات را مورد توجه بسیاری قرار داد. (اخیراً بیل گیتس نیز همین کار را کرد.) در اینجا آنچه شما باید در مورد برنامه چت اختصاصی که همه از آن صحبت می کنند بدانید.

خوب ، پس چه چیزی است؟
نکته اصلی اینجاست: تصور کنید برنامه ای در تلفن خود دارید که به شما امکان می دهد مکالمه های زنده دیگران را گوش دهید. اما نه به صورت وحشتناک. این افراد می خواهند شنیده شوند. حتی ممکن است معروف یا حداقل جالب یا آگاه باشند (با این وجود هیچ تضمینی نیست). و ممکن است به شما فرصت عضویت در چت داده شود. به عنوان یک شبکه اجتماعی چت صوتی تصور کنید. یا همانطور که جوردن ماینور از PCMag در بررسی ما می گوید ، "اگر توییتر پادکستی بود که در آن زندگی می کردی چه می کردی؟

برنامه Clubhouse را از کجا می توان دریافت کرد؟
Clubhouse در حال حاضر فقط در iOS موجود است. هر کاربر آیفون می تواند این برنامه را بارگیری کند ، جایی که شما به مکالمات و نحوه شرکت در آن گوش می دهید.

جالب است ، بنابراین من فقط می توانم ثبت نام کنم ، درست است؟
جواب منفی. در زمان نوشتن این مقاله ، برای دسترسی به یک دعوت نامه از کاربران موجود در Clubhouse نیاز دارید. هر کاربر جدید دو دعوت دریافت می کند و با استفاده از برنامه درآمد بیشتری کسب می کند. از دوستان خود بپرسید آیا آنها یکی دارند. می توانید یک دعوت نامه از طریق eBay بخرید یا یک زنجیره دعوت "پرداخت به جلو" را امتحان کنید ، اما مراقب کلاهبرداری دعوت باشید. شاید بهتر باشد منتظر بمانید تا کلاب هاوس به دنیا باز شود.

آیا می توانم از Clubhouse در iPad استفاده کنم؟
مطمئناً ، اما برای iPadOS بهینه نشده است. بنابراین شما می توانید از این برنامه در یک پنجره کوچک استفاده کنید ، یا آن را در اندازه ای عجیب و بزرگنمایی شده در دو برابر مشاهده کنید.

 

جمع بندی : کلاب هاوس برای کامپیوتر چگونه دریافت کنیم ؟

پیشنهاد میکنیم به لینک زیر بروید :

کلاب هاوس برای ویندوز


تاريخ : یک شنبه 5 ارديبهشت 1399 ساعت: 12:45 ا نویسنده : حسن والی زاده ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: