ویزای دبی - نادیا پرواز

ولای علی(علیه السلام)
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
حسن والی زاده
تبلیغات



درباره دبی

دبی بزرگترین و مهم ترین شهر امارات متحد عربی است که در کرانه شرقی شبه جزیره عربستان و جنوب غربی خلیج فارس واقع شده است. دبی به مهمان نوازی و میراث فرهنگی غنی اش شهرت دارد. مردم امارات نیز در برخورد با گردشگران و مهمانانی که به شهرشان می آیند، بسیار بخشنده و خونگرم هستند. با خورشید تابانی که تمامی روزهای سال بر این سرزمین نور افشانی می کند، صحراهای سوزان ولی جذاب، سواحل زیبا، هتل های لوکس و مراکز خرید، جاذبه های گردشگری شگفت انگیز و تجارت پررونق، سالانه مسافران زیادی به قصد تفریح و یا تجارت از سرتاسر جهان به دبی سفر می کنند.

برای گرفتن ویزای دبی به سایت نادیا پرواز مراجعه کنید.

زبان رسمی دبی عربی است، اما از زبان انگلیسی هم به صورت گسترده در این شهر استفاده می شود. پول رایج دبی و در کل کشور امارات درهم است، با این حال برخی از اماکن با دریافت دلار مشکلی ندارند و می توانید با پرداخت دلار نیز خریدتان را انجام دهید.

در حال حاضر ایرلاین های مختلفی شامل ماهان، ایران ایر، قشم ایر، کاسپین، آسمان، تابان، امارات و فلای دبی هر روز به صورت مستقیم از تهران به مقصد دبی پرواز دارند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها، ساعات پرواز و یا رزرو پرواز با همکاران ما در نادیا پرواز تماس حاصل فرمایید.

آیا برای ورود به دبی نیاز به ویزا داریم؟

افراد تابع بسیاری از کشورها من جمله ایرانیان برای ورود به خاک امارات نیاز دارند تا ویزای این کشور را قبل از سفرشان تهیه نمایند.

اخیرا با تلاش دولت امارات، گذرنامه امارات سنگاپور را پشت سر گذاشته و رده اول معتبرترین گذرنامه های جهان را به خود اختصاص داده است. این امر ممکن است در آینده شرایط دریافت ویزای امارات را برای متقاضیان دشوارتر کند.

انواع ویزای دبی

  • ویزای توریستی دبی
  • ویزای ترانزیت دبی
  • ویزای تحصیلی دبی
  • ویزای کار دبی
  • ویزای تجاری دبی

ویزای توریستی دبی

ویزای توریستی دبی (امارات) برای مسافرانی که به قصد تفریح و گردش به دبی سفر می کنند به چند صورت مختلف صادر می شود :

ویزای چهارده روزه دبی –عادی

ویزای چهارده روزه دبی- فوری

ویزای یک ماهه دبی- عادی

ویزای یک ماهه دبی- مولتی

ویزای سه ماهه دبی- عادی

ویزای سه ماهه دبی- مولتی

  • برای اخذ ویزای امارات نیازی به مراجعه و مصاحبه حضوری در سفارت نیست و می توانید از طریق آژانس های مسافرتی اقدام نمایید.
  • مدت زمان صدور ویزا 1 تا 7 روز کاری است.
  • در صورت ریجکت شدن و یا تاخیر در اخذ ویزا هیچ مبلغی به مسافر باز نمی گردد.
  • برای دریافت ویزای سه ماهه باید حتما توسط کارگزار اقدام کنید.
  • حتما قبل از تمام شدن اعتبار ویزایتان اقدام به برگشت نمایید در غیر این صورت به ازای هر روز اقامت غیر قانونی در امارات صدهزار درهم جریمه می شوید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی دبی


تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:32 ا نویسنده : حسن والی زاده ا


رای هر دارنده دستگاه اپل لازم است که از چگونگی لغو اکتیویشن لاک آگاهی یابد تا بتواند دستگاه خود را تنظیم و از آن استفاده کند. فعال سازی قفل به گونه‌ای طراحی شده است که در صورت خراب شدن یا سرقت آیفون، آی پد، آی پاد لمسی، اپل واچ یا مک، باعث امنیت و حفظ  اطلاعات دستگاه شما می ‌شود. در صورت حذف دستگاه بدون خروج از iCloud ، همچنان ممکن است توسط اکتیویشن لاک محافظت شود.

آموزش های بیشتر در سایت مای فون

 اگر این قفل را از دستگاه خود را حذف کرده و یا تلفن همراه جدیدتان را از شخص دیگری خریداری کرده ‌اید، می توانید با وارد کردن درست شناسه و رمز عبور، قفل آن را فعال کنید.

حذف قفل از دستگاه خود

اگر قبل از قرار دادن دستگاه خود در حالت ریکاوری و بازیابی از iCloud  خارج نشوید، ممکن است اکتیویشن لاک در دستگاه باقی بماند. یعنی شما باید همان اپل آیدی و رمز عبوری را که قبلاً در هنگام تنظیم دستگاه استفاده کرده‌اید وارد کنید.

در صورت فراموش کردن اپل آیدی و رمز عبور خود، اگر نسخه آی او اس  11  یا ورژن بالاتر دارید و حساب کاربری شما با تأیید هویت دو عاملی محافظت می ‌شود، می‌ توانید اکتیویشن لاک را با رمز گذاری دستگاه خود غیر فعال کنید. برای باز کردن قفل، رمز عبور را وارد کنید و سپس بر روی Use Device Passcode ضربه بزنید.

خریداری گوشی آیفون از شخصی دیگر

قبل از خرید آیفون، آی پد یا آی پاد لمسی، اگر دستگاه خود را از شرکت اپل یا نمایندگی مجاز فروش اپل خریداری نکرده ‌اید، مطمئن شوید که دستگاه قبلی پاک شده است و دیگر به حساب مالک قبلی مرتبط نیست. فعال بودن اکتیویشن لاک برای اپل واچ یا مک را نیز بررسی کنید.

اگر آیفون، آی پد  یا آی پاد تاچ خود را روشن کرده و یکی از این صفحه ‌ها را مشاهده کردید، دسترسی به مالک قبلی دستگاه مورد نیاز است.

 

اگر صفحه اکتیویشن لاک را مشاهده می ‌کنید، دستگاه هنوز به حساب مالک قبلی مرتبط است.

اگر رمز عبور قفل صفحه یا صفحه اصلی را می بینید، حساب دستگاه قبلی حذف نشده است.

از مالک قبلی کمک بخواهید

اگر دستگاه به حساب مالک قبلی متصل شده و در نزدیکی او قرار دارید، از مالک بخواهید که اپل آیدی و رمز عبور خود را در صفحه اکتیویشن لاک وارد کرده و حساب آن ‌ها را از دستگاه خارج کنید.

اگر می ‌بینید صفحه رمز عبور و دستگاه حدف نشده است، از مالک قبلی بخواهید که  قفل دستگاه را باز کند و به Settings > General > Reset > Erase All Content  و تنظیمات بروید. او باید شناسه و رمز عبور اپل  خود را وارد کند.

 

در صورتی ‌که مالک قبلی حضور نداشته باشد

اگر مالک قبلی حضور نداشته باشد، با او تماس بگیرید و  بخواهید این مراحل را دنبال کنند:

  • با شناسه اپل خود وارد com  شوید.
  • به قسمت Find My iPhone بروید.
  • روی All Devices در بالای صفحه کلیک کنید.
  • دستگاهی را که می ‌خواهید از iCloud حذف کنید انتخاب کنید.
  • گزینه Erase [دستگاه] را کلیک کنید. تا زمانی که دستگاه حذف شود، Next را انتخاب کنید.
  • روی Remove from Account  کلیک کنید.
  • بعد از اینکه مالک قبلی دستگاه از حساب دستگاه خارج شد، دستگاه را خاموش کرده و برای آغاز راه ‌اندازی تنظیمات دستگاه، دوباره آن را روشن کنید.

 


تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:5 ا نویسنده : حسن والی زاده ا


مسیر رسیدن به جنگل های حرا رو می‌تونید تو نقشه پایین ببینید. برای رسیدن به جنگل حرا باید خودتون رو برسونید به لافت یا روستای سهیلی یا روستای چاهو شرقی.

کمی بیشتر درباره جنگل حرا:

 اگه میخواین مناطق دیدنی قشم رو بشناسین به سایت قشم گردی مراجعه کنید.

جنگل های حرا یا مانگرو در قشم که ۸۶ هزار هکتار وسعت داره محل زندگی گونه های جانوری و گیاهی زیادیه. البته جنگل حرا مختص جزیره قشم نیست و اگه به نقشه گردشگری قشم یه نگاه بندازید می بینید که وسعتش خیلی زیاده و تا حوالی بندر پهل و جزیره هرمز و بندر خمیر هم کشیده شده. البته جاهای دیگه ای تو ایران هم این جنگل وجود داره. حرا که بیشتر پوشش گیاهی جنگل حرا رو شامل میشه یه درخته که آب شور دریا رو می گیره و تصفیه میکنه و مواد مورد نیازش رو جذب و بقیهه رو دفع میکنه. حرا به جز مصارف دامی، مصارف دارویی و صنعتی هم داره. تو این جنگلا موجودات زیادی زندگی میکنن: حواصیل، لک لک، مرغ دریایی، مرغابی، خرچنگ،، مار دریایی، و انواع قورباغه. پیشنهاد می کنم اینجا رو برید. چون می تونید با قایق توی جنگل یه گشتی بزنید و این موجودات رو هم ببینید.

اگه از جنگل حرا خوشتون اومده. شاید بهتر باشه که برای رزرو تور قشم گردی همین الان با ما تماس بگیرید.
تو مطلب راهنمای جاذبه های گردشگری قشم می‌تونید یه روش مناسب برای بازدید از این مکان رو پیدا کنید.

منبع نقشه گردشگری قشم: سازمان منطقه آزاد قشم.

غارهای خربس یا خوربس یه سری غار تو قسمت جنوبی جزیره قشم هستن و ۱۰ کیلومتری با شهر قشم فاصله دارن. البته مسیرش سرراسته و مشکلی ندارید.

از پارک زیتون وارد جاده ساحلی جنوبی بشید و مسیر رو ادامه بدید. سمت راست جاده تابلو غار خربس را می بینید. از روی نقشه زیر هم می تونید مکان دقیق رو ببینید.

اونجا چجوریه؟

غارهای خربس (اینجوری بخونید: خَربِس)، یه سری غار تو درتوئن که به وسیله گرداب و خالی شدن ماسه از تو سنگا درست شدن.

این غارها که یه ۲۰-۳۰ متری بالاتر از سطح زمینن بعدها به وسیله مردمانی برای زندگی و پناهگاه شکل داده شده.

هزینه ورودی به ازای هر نفر ۲۰۰۰ تومان است.

ضمنا برای دیدن غارهای خربس می‌تونید از تور قشم گردی (کلیک کنید) ما استفاده کنید. اینجوری هزینه ورودی هم نداری به اضافه کلی مزایای دیگه.

امیدوارم از دیدن این مکان لذت ببرید و برامون از تجربه هاتون بگید. عکس هم یادتون نره بگیرید.

لینک دانلود نقشه گردشگری قشم

سوالی مونده؟ معطل نکنید و بپرسید…

 


تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 18:53 ا نویسنده : حسن والی زاده ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: