سامانه اسناد و کتابخانه دیجیتال در دسترس عموم قرار گرفت

ولای علی(علیه السلام)
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
حسن والی زاده
تبلیغات



سامانه اسناد و کتابخانه دیجیتال در دسترس عموم قرار گرفت

  • سامانه اسناد و کتابخانه دیجیتال در دسترس عموم قرار گرفت

    سامانه اسناد و کتابخانه دیجیتال کتابخانه ملی، برای عموم در دسترس قرار گرفت.

    به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ سامانه اسناد و کتابخانه دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی، پس از برطرف شدن مشکلات دوباره در اختیار عموم قرار گرفت.

    این سامانه که چندی پیش به دلایل فنی از دسترس عموم خارج شده بود، شامل کلیه نسخ خطی موجود در کتابخانه (۳۵ هزار و ۲۰۴ نسخه)، بیش از ۴۶ هزار قطعه عکس، بیش از یک هزار و ۶۰۰ نسخه کتاب چاپ سنگی، بیش از ۷ هزار اعلامیه، بیش از یک هزار و ۸۰۰ عنوان کتاب چاپی، بیش از هفت هزار عنوان روزنامه و نزدیک به ۵۰۰ سند است.

    همچنین سامانه پایان‌نامه‌های دانشگاهی شامل ۲۰۷ هزار پایان‌نامه نیز از روز جمعه، ۲۰ مردادماه، در دسترس عموم قرار گرفت.

    یکسان‌سازی این دو سامانه اولویت بعدی این سازمان خواهد بود به زودی انجام می‌شود.


تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 14:19 ا نویسنده : حسن والی زاده ا


پیام ترامپ به قربانیان حادثه شارلوتسویل/ شما جزء بهترین‌های مردم آمریکا هستید

  • پیام ترامپ به قربانیان حادثه شارلوتسویل/ شما جزء بهترین‌های مردم آمریکا هستید

    رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیام جدیدی بار دیگر با خانواده‌های قربانیان حادثه «شارلوتسویل» ابراز همدردی کرد.

    به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیام جدید خود که در توئیتر منتشر شده می‌نویسد: عمیق‌ترین همدردی‌ها با خانواده‌ها و همکاران افسران پلیسی که کشته شدند. همه شما جزو بهترین‌های مردم آمریکا هستید.

    روز گذشته تجمع نژادپرستانه در شهر شارلوتسویل ایالت ویرجینیا بر اثر حمله فردی که با خودرو شخصی به داخل جمعیت هجوم برد، به خشونت کشیده شد. در این درگیری‌ها یک نفر بر اثر اصابت خودرو و ۲ نفر هم بر اثر سرنگونی بالگرد پلیس کشته شدند. در این میان، حدود ۳۰ نفر هم زخمی شدند.

    به دنبال این حوادث، فرمانداری ویرجینیا حالت فوق العاده اعلام و ترامپ هم با انتشار پیامی توئیتری اقدامات نژادپرستانه را محکوم کرد.


تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 14:19 ا نویسنده : حسن والی زاده ا


اعلام نتایج آزمون‌های دستیاری پزشکی و دندانپزشکی به تعویق افتاد

  • اعلام نتایج آزمون‌های دستیاری پزشکی و دندانپزشکی به تعویق افتاد

    زمان اعلام نتایج نهایی پذیرش در آزمون‌های دستیاری تخصصی پزشکی و دستیاری تخصصی دندانپزشکی به تعویق افتاد و تا پایان هفته اعلام می‌شود.

    به گزارش خبرنگاردانشگاه خبرگزاری دانشجو؛زمان اعلام نتایج نهایی پذیرش در آزمون‌های دستیاری تخصصی پزشکی و دستیاری تخصصی دندانپزشکی به تعویق افتاد و تا پایان هفته اعلام می‌شود.


     با توجه به ظرفیت‌های خالی مانده در برخی سهمیه ها، به نفع داوطلبان سعی شده است که ظرفیت‌های خالی به داوطلبان آزاد منتقل شود از همین اعلام نتایج به تعویق می‌افتد.

     نتایج نهایی پذیرش در چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تا پایان هفته جاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می‌شود.

     چهل و چهارمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز ۱۴ اردیبهشت ۹۶ با حضور ۱۲ هزار و ۲۶۷ نفر برگزار شد و نتایج اولیه این آزمون در روز دوشنبه ۸ خرداد ۹۶ به صورت کارنامه اعلام شد.
     حدنصاب نمره برای اینکه داوطلبان بتوانند انتخاب رشته کنند ۱۵۰ بوده است و ۸ هزار و ۴۱ نفر معادل ۶۵ درصد شرکت کنندگان در آزمون موفق به کسب این حد نصاب و مجاز به انتخاب رشته شدند. ظرفیت پذیرش دستیار تخصصی در چهل و چهارمین دوره این آزمون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر است.

تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:55 ا نویسنده : حسن والی زاده ا


مصادیق اشخاص حقیقی و حقوقی آمریکایی مورد تحریم ایران تعیین شد

  • مصادیق اشخاص حقیقی و حقوقی آمریکایی مورد تحریم ایران تعیین شد
    به گزارش گروه سیاسی خبگزاری دانشجو، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

    نمایندگان با تصویب ماده ۵ این طرح در بخش نقض حقوق بشر توسط آمریکا مقرر کردند نظر به اینکه دولت ایالات متحده آمریکا همواره از طرق مختلف از قبل نظامی و اطلاعاتی و اقدامات ضد حقوق بشری در پوشش فعالیت‌های اقتصادی، علمی، پزشکی، بیولوژیکی و صنعتی خود و با اتخاذ رویکرد دوگانه و استفاده ابزاری، مرتکب نقض نظام‌مند، حقوق بشر در سطح جهانی و منطقه و حتی نسبت به شهروندان خویش نظیر نابود کردن گروه دیویدیان گردیده است، از ناقضان حقوق بشر بخصوص حکومت‌های دیکتاتور و خشن حمایت می‌کند، اشخاص ذیل مشمول مجازات‌های مندرج در بخش ششم این قانون قرار می‌گیرند:

    ۱) نیروهای نظامی و اطلاعاتی آمریکا و مسئولانی که در نقض حقوق مردم آمریکا بخصوص مسلمانان و به ویژه بر اساس فرامین اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در مورد مسلمانان مهاجر و از جمله نابود کردن گروه دیویدیان و سیاه‌پوستان نقش داشته‌اند.

    ۲) اشخاص آمریکایی که در ارتکاب نقض قواعد اساسی و اصول بنیادین حقوق بین‌الملل از جمله حقوق بین‌الملل بشردوستانه و حقوق بشر علیه مردم منطقه و خصوصاً اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی و رژیم‌های سرکوبگر منطقه، مشارکت مؤثر دارند.

    ۳) شخص یا اشخاصی از اتباع ایالات متحده آمریکا که خارج از رویه قضایی در داخل آمریکا و یا خلاف حقوق بین‌الملل در سطح جهان مرتکب قتل و نقض حقوق بشر گردیده‌اند.

    طبق تبصره یک این ماده، وزارت خارجه مکلف شد ظرف مدت سه ماه با همکاری وزارت اطلاعات و ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، نسبت به شناسایی اشخاص موضوع این ماده اقدام و نام آن‌ها را در فهرست تحریم ثبت و منتشر نماید. فهرست تحریم هر سال یکبار و در صورت لزوم به موردی، به روز می‌شود.

    همچنین بر اساس تبصره دو این ماده افراد ذیل مشمول مجازات‌های مندرج در بخش ششم این قانون قرار نمی‌گیرند:

    الف) اشخاصی که به دنبال افشای فعالیت‌های غیرقانونی مقامات ایالات متحده آمریکا باشند.

    ب) اشخاصی که شکنجه و جنایت دولت ایالات متحده آمریکا در اشغال عراق را افشا نموده‌اند.

    پ) اشخاصی که در شکنجه و جنایات دولت ایالات متحده آمریکا در اشغال افغانستان اقدام کرده‌اند.

    ت) اشخاصی که فساد و تقلب در انتخابات اخیر آمریکا را افشا کرده‌اند.

    ث) اشخاصی که از حقوق و آزادی‌های پیروان ادیان مختلف بخصوص مسلمانان حمایت کرده‌اند.

    ج) اشخاصی که به دنبال افشای جنایات آمریکا در مورد سیاه‌پوستان و سایر گروه‌ها نظیر دیویدیان بوده‌اند.

    چ) اشخاصی که در جهت مبارزه با دستورات اجرایی غیرانسانی اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در مورد قانون مهاجرت مسلمانان اقدام کرده‌اند.

    همچنین طبق تبصره ۳ این ماده، دولت می‌تواند افرادی را که نسبت به افشای رفتارهای غیرقانونی و یا نقض حقوق بشر توسط دولت و نیروهای نظامی و اطلاعاتی آمریکا مبادرت می‌کنند، تحت حمایت جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.


تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:55 ا نویسنده : حسن والی زاده ا


اخراج اجباری مهاجران افغانستانی از آلمان متوقف شد

  • اخراج اجباری مهاجران افغانستانی از آلمان متوقف شد

    مقامات وزارت مهاجرین افغانستان اعلام کردند که آلمان به دلیل وضعیت بد امنیتی این کشور، روند اخراج اجباری مهاجرین افغانستانی را متوقف کرده است.

    به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از بی بی سی، «حفیظ احمد میاخیل» مشاور مطبوعاتی وزارت مهاجرین افغانستان اعلام کرد که دولت آلمان پس از بررسی وضعیت امنیتی افغانستان و به درخواست دولت کابل، اخراج اجباری مهاجران افغانستانی را متوقف کرد.

    مقامات وزارت مهاجرین افغانستان همچنین اعلام کردند که هنوز مشخص نیست این تصمیم آلمان تا چه زمانی ادامه خواهد یافت، اما این موضوع ارتباط مستقیم به وضعیت امنیتی افغانستان دارد.

    در سال ۲۰۱۷، کشور آلمان ۷۲ مهاجر افغانستانی را که درخواست پناهندگی‌شان رد شده بود از کشورش اخراج کرد و ۲۰۰ مهاجر نیز داوطلبانه این کشور را ترک کردند.

    آلمان در میان کشورهای اروپایی بیشترین پناهجوی افغان را دارد.

    سید «حسین عالمی بلخی» وزیر مهاجرین افغانستان نیز چند روز گذشته اعلام کرد که برای توقف اخراج اجباری مهاجرین با کشورهای اروپایی تفاهمنامه‌ای را امضا کرده اند.

    میاخیل گفت که افغانستان از تمام کشورهای اروپایی خواسته است تا با توجه به وضعیت بد امینتی این کشور، درخواست‌های پناهندگی مهاجران افغانستانی را بازنگری کنند.

    وزیر امور مهاجرین افغانستان نیز چند روز پیش گفته بود که افغانستان موفق به کنترل بحران اخراج اجباری مهاجران افغان از کشورهای میزبان شده است.

    به گفته وی افغانستان به دنبال امضای تفاهمنامه با کشورهای اروپایی، از ۱۰ کشور این قاره در سال ۲۰۱۶ تن‌ها ۵۸۰ اخراجی داشت و در سال جاری این رقم تاکنون به کمتر از ۴۰۰ نفررسیده است.

    افغانستان، پس از سوریه، دومین کشوری است که بیشترین تعداد مهاجر را در جهان دارد. این کشور بیش از ۴ میلیون مهاجر در ایران و پاکستان و بیشتر از ۳۰۰ هزار مهاجر در کشورهای اروپایی دارد.


تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:32 ا نویسنده : حسن والی زاده ا


شاگردان درخشان باز هم تمرین نکردند/ اعتصاب بازیکنان نفت به روز سوم رسید

  • شاگردان درخشان باز هم تمرین نکردند/ اعتصاب بازیکنان نفت به روز سوم رسید

    اوضاع تیم نفت تهران بعد از سپری شدن ۳ هفته از لیگ برتر بار دیگر بحرانی شد.

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،شاگردان حمید درخشان که نسبت به شرایط مالی خود معترض هستند، مانند روز گذشته حاضر به تمرین نشدند.

    بازیکنان نفت تهران تا زمانی که پول به حساب‌شان واریز نشود حاضر به تمرین نیستند.

    نفت در هفته چهارم لیگ برتر روز پنجشنبه باید در تبریز به مصاف تراکتورسازی برود.


تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:32 ا نویسنده : حسن والی زاده ا


استاندارد ملی ایمنی در سیستم‌های حمل و نقل ریلی درون شهری کشور

  • استاندارد ملی ایمنی در سیستم‌های حمل و نقل ریلی درون شهری کشور

    بخش ششم «استاندارد ملی ایمنی در سیستم‌های حمل و نقل ریلی درون شهری کشور» با عنوان الزامات مهندسی عوامل انسانی در طراحی مراکز کنترل، در حاشیه هشتمین جلسه کمیسیون تدوین استاندارد با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه رونمایی شد.

    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ دکتر محمد احمدی بافنده نبود استاندارد را یکی از آسیب‌های جدی صنعت مترو عنوان کرد و افزود: عمل به این استاندارد می‌تواند باعث یکپارچه شدن سیستم ریلی درون شهری کشور و ارتقاء سطح ایمنی در آن شود.

    وی افزود: لازم نیست تمامی متروهای کشور یک شکل باشند، اما می‌توان بهیک توافق در ایجاد استاندارد رسید تا از این طریق تولیدکننده داخلی هم ترغیب شود در این صنعت ورود پیدا کند.

    مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران تصریح کرد: صنعت مترو ظرفیت خوبی برای بومی سازی دارد و با یکپارچه سازی قطعات مورد نیازاین ناوگان در کشور می‌توانیم گام مهمی در جهت کمک به تولیدات داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم.

    در ادامه مهندس علی عبدالله پور قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداریمترو تهران و حومه، نداشتن یک استاندارد جامع در صنعت مترو را یکی از دغدغه‌های اصلی این صنعت عنوان کرد و گفت: بعد از گذشت ۲۰ سال ازبهره برداری مترو کمبود استاندارهای مشخص احساس می‌شد، اما با تلاش افراد متخصص با سرعت خوبی توانستیم قدم بزرگی در تدوین استاندارد ملی ایمنی در سیستم‌های حمل ونقل ریلی درون شهری کشور برداریم.

    قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه تدوین استاندارد ملی سیستم‌های حمل و نقل ریلی درون شهری با همکاری نمایندگان قطار شهری کل کشور و با محوریت مدیریت کیفیت و ایمنی شرکت بهره برداری مترو تهران انجام شده است خاطر نشان کرد: تهران به عنوان محوریت تهران مطرح است نه مرجعیت چرا که در حال حاضر افراد صاحب نظر خوبی داریم و می‌توانیم مبدع استانداردهای بیشتر باشیم.

    مهندس نظری مدیر مهندسی کیفیت و ایمنی شرکت بهره برداری مترو تهران نیز با اشاره به اینکه استاندارد ملی ایمنی در ۷ بخش در حال تدوین شدن است گفت: تاکنون حدود ۳۸۵۰ نفر ساعت روی این استاندارد فعالیت شده است و بخش سوم آن با عنوان الزامات تجهیزات ایمنی، امدادرسانی، سامانه‌ها و تجهیزات پیشگیری و مقابله با حریق و دود، سال گذشته و قسمت ششم استاندارد مذکور نیز با عنوان الزامات مهندسی عوامل انسانی در طراحی مراکز کنترل، امروز رونمایی شد.


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:50 ا نویسنده : حسن والی زاده ا


جهادگران دانشجوی علوم پزشکی بابل در خدمت محرومان چایپاره

  • جهادگران دانشجوی علوم پزشکی بابل در خدمت محرومان چایپاره

    بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه امسال با اعزام تعدادی از دانشجویان رشته های علوم پزشکی در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم و فقیرنشین روستاهای چایپاره خدمت رسانی می‌کند.

    به گزارش خبرگزاری دانشجو، اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه امسال با اعزام تعدادی از دانشجویان رشته های علوم پزشکی در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم و فقیرنشین روستاهای شهر قره ضیاء الدین در بخش سلامت و بهداشت برگزار گردید.

    این اردو بمدت ۱۰ روز از تاریخ ۱۶مرداد در ۹ روستای منطقه مذکور ادامه خواهد داشت.

    تفاوت این اردو با اردوهای سال قبل در این است که امسال با هماهنگی های صورت گرفته از جانب بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی یونیت های سیار دندان پزشکی به مناطق ارسال شده و تمام افراد مراجعه کننده بصورت رایگان مورد معاینه قرار می گیرد.


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:49 ا نویسنده : حسن والی زاده ا


گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم مهدی بیدی

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم مهدی بیدی

    در ویژه برنامه "در کوی نیکنامان" که با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، باورهای دینی، روحیه ایثار و شهادت در میان عموم مردم، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود از خانواده شهید مدافع حرم مهدی بیدی تجلیل شد.

    به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ منظر همت، همسر شهید مدافع حرم مهدی بیدی در این مراسم با بیان اینکه همسرش از رزمنده‌های دفاع مقدس بوده است گفت: از مدت‌ها قبل تمام تلاشش را میکرد که هرطور شده به سبک زمان جنگ خودش را به جبهه نبرد سوریه برساند دوسال بود که همه فکرش شده بود رفتن و منکه توان دل کندن از او را نداشتم هربار تلاش میکردم با یک ترفندی پیش خودمان نگهش ددارم حتی کار به جایی رسید که سه فرزندمان را بهانه‌ای کردم برای ماندنش، اما او دل کنده و هوای رفتن داشت.


    وی با بیان اینکه شهید بیدی حتی با دیدن تصاویر و مستندهای رزمنده‌های دفاع مقدس حسرت می‌خورد که از غافله دوستانش جا مانده است، افزود: مدتی بود که مثل سابق کار نمیکرد و کمتر خانه بود بعد‌ها متوجه شدم در همان روز‌ها دوره‌های مختلف و آمادگی برای رفتن به سوریه را طی کرده است.


    همسر شهید مهدی بیدی با بیان اینکه شهید بیدی ۲۲ خرداد از لشگر عملیاتی محمدرسول الله (ص) اعزام شد، اظهار داشت: می‌دانستم راهی که مهدی انتخاب کرده است، بازگشتی ندارد ۲۸ خرداد ۹۵ با خبر شدیم که در خط آفندی ۳۵ کیلومتری شهرحلب در جنوب سوریه بعد از بار‌ها محاصره شدن و سربلند بیرون آمدن این بار بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن به آرزوی همیشگی اش که شهادت بود دست یافت.


    همچنین ایلیا پسر کوچک این شهید مدافع حرم گفت: بابای خوبی داشتم. دلم برای او تنگ می‌شود. ما با او تلفنی صحبت می‌کردیم و پدر می‌گفت که باید مراقب خودمان باشیم منتظر بودم که برای تولدم بیاید که خبر شهادتش را آوردند.


    در ادامه مراسم غزل دختر ۱۱ ساله این شهید مدافع حرم دلنوشته‌ای خطاب به پدرش شهیدش را برای حضار قرائت کرد و از خانواده شهید مدافع حرم مهدی بیدی با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.


    علاقمندان برای شرکت در ویژه برنامه "در کوی نیکنامان" می‌توانند هر هفته پنج شنبه ساعت ۷: ۳۰ به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند؛ و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:27 ا نویسنده : حسن والی زاده ا


«آذر» پروانه نمایش گرفت

  • «آذر» پروانه نمایش گرفت

    فیلم سینمایی «آذر» به تهیه کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی محمد حمزه‌ای پروانه نمایش گرفت و بزودی اکران می‌شود.

    به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ نیکی کریمی در این فیلم در کنار تهیه کنندگی به عنوان نقش اصلی حضور دارد و یکی از متفاوت‌ترین حضورهای خود را تجربه کرده است.


    در خلاصه داستان «آذر» آمده است: ادامه زندگی بهای سنگینی دارد.


    این فیلم در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر حضور داشت و آخرین نمایش آن در جشنواره فیلم شهر بود که با استقبال بسیار خوبی همراه شد.


    در این فیلم نیکی کریمی، حمید رضا اذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی، مهران نائل، شیرین اقاکاشی، مائده طهماسبی، پریسا هاشم پور، مانیا علیجانی و لیلا زارع با حضور پژمان جمشیدی و هومن سیدی به ایفای نقش می‌پردازند.


    عوامل تولید «آذر» عبارتند از:کارگردان: محمد حمزه ای، فیلمنامه: احسان بیگلری با همکاری پریسا هاشم پور، مدیر فیلمبرداری:پیمان شادمان فر، تدوین: مصطفی خرقه پوش، مدیرصدابرداری، طراحی و ترکیب صدا: پرویز آبنار، موسیقی: کارن همایون فر، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: غزاله معتمد، چهره پرداز: افروز بوجاریا، عکس: سحاب زریباف، مدیر تولید: محمد یمینی، جانشین تهیه کننده:سعید پاکستانی، تهیه کننده: نیکی کریمی


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:27 ا نویسنده : حسن والی زاده ا


آجورلو در رختکن تراکتور: این شکست را فراموش کنید +عکس

  • آجورلو در رختکن تراکتور: این شکست را فراموش کنید +عکس

    مدیرعامل تراکتورسازی پس از شکست مقابل استقلال در جمع سرخ پوشان حاضر شد و برای دقایقی با آن‌ها به گفت و گو پرداخت.

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، مصطفی آجورلو بعد از شکست تراکتورسازی مقابل استقلال به رختکن رفت و دقایقی با بازیکنان این تیم به صحبت پرداخت، وی خطاب به اعضای تیمش، گفت: امروز در زمین تلاش زیادی کردید و از کار شما راضی هستم، اما این تلاش باید همراه با نتیجه باشد تا بتوانیم به خواسته هایمان برسیم. اگر فرصت‌های ما در این ٣ بازی گل شده بود بهترین نتایج را به هواداران هدیه می‌دادیم.

    آجورلو سپس فرزین گروسیان را در آغوش گرفت و گفت: فرزین با همه وجود تلاشش را می‌کند، اما اتفاقات فوتبال بعضی وقت‌ها شکل دیگری رقم می‌خورد. ما یک تیم کامل هستیم و باید از هم حمایت کنیم. با همدلی و اتحاد شما می‌توانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

    وی افزود: ما کادر فنی خوبی داریم که برای شما زحمت می‌کشد و شما هم بدانید که باید جواب لطف و محبت این هواداران را با پیروزی هایمان بدهیم. شرمنده این هواداران پرشور هستیم که حتی پس از بازی هم تیمشان را تشویق می‌کنند. پاسخ این هوادار را باید با نتایج خوبمان بدهیم. از شما می‌خواهم که از این بازی به بعد با تمام وجود برای پیروزی بجنگید و این آخرین باخت ما باشد.

    آجورلو تصریح کرد: از بازی بعدی باید پیروزی هایمان شروع شود و روند رو به رشدی را طی کنیم. از فردا، این شکست را فراموش کنید و به خاطر هواداران و نام بزرگ تراکتور همراه با بازی خوب نتیجه مطلوب کسب کنید.


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:11 ا نویسنده : حسن والی زاده ا


اولین دوره آموزشی معرفتی «بازی» ویژه خانواده‌ها

  • اولین دوره آموزشی معرفتی «بازی» ویژه خانواده‌ها

    جشنواره مردمی بازی عمار، اولین دوره آموزشی معرفتی خود را با عنوان «همبازی» و با حضور اساتید و متخصصان این حوزه برگزار می‌کند.

    به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ جشنواره مردمی بازی عمار، اولین دوره آموزشی معرفتی بازی را با عنوان «هم‌بازی» ویژه والدین و خانواده‌ها با حضور اساتید و متخصصان این حوزه برگزار می‌کند.


    بنابرین گزارش، این دوره با محوریت بررسی، اهمیت و ضرورت بازی در موضوعات «بازی و تربیت کودک»، «نقش اسباب بازی برای کودکان» و «معرفی انواع روش‌های تربیتی» برگزار می‌شود.


    بر اساس این گزارش، حسن عباسی، محمود سلطانی، حجت الاسلام میثم ظاهری، حجت الاسلام اعلایی، مجید قادری، محمدهادی کرباسچی و مجتبی همتی‌فر اساتید این دوره آموزشی هستند.


    بنابرین گزارش، هزینه ثبتنام این دوره، ۱۰۰ هزار تومان بوده و این دوره از ابتدای شهریور ماه، طی ۱۰ جلسه و در روزهای زوج از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در حسینیه هنر واقع در خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۶۰ برگزار می‌شود.


    علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آی‌دی تلگرامی @HamBazi_Admin مکاتبه و به کانال تلگرامی https://t.me/hambazi_tv مراجعه کنند.


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:10 ا نویسنده : حسن والی زاده ا


به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 20:46 ا نویسنده : حسن والی زاده ا
برچسب‌ها: رفع خطای 1009 در اپل آیدی


به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 20:46 ا نویسنده : حسن والی زاده ا
برچسب‌ها: رفع خطای 1009 در اپل آیدی

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: